Telefonia komórkowa
i mobilny internet od JAMBOX



Dowiedz się więcej

Pakiety GŁOS+SMS+MMS+LTE

MINI
19,90 zł/mies

  • Rozmowy
    bez limitu
  • SMS/MMS
    0,19 zł/0,29 zł
  • 5 GB Internetu
    (1,28 GB w UE)
Zobacz więcej

STANDARD
29,90 zł/mies

  • Rozmowy
    bez limitu
  • SMS/MMS
    bez limitu
  • 10 GB Internetu
    (1,93 GB w UE)
Zobacz więcej

OPTIMA
34,90 zł/mies

  • Rozmowy
    bez limitu
  • SMS/MMS
    bez limitu
  • 15 GB Internetu
    (2,25 GB w UE)
Zobacz więcej

Pakiety TYLKO INTERNET KRAJOWY

LTE OPTIMA
26,90 zł/mies

  • Rozmowy
    brak
  • SMS/MMS
    brak
  • 15 GB Internetu
     
Zobacz więcej

LTE ULTRA
49,90 zł/mies

  • Rozmowy
    brak
  • SMS/MMS
    brak
  • 100 GB Internetu
    (+ noc 200 GB)
Zobacz więcej

Korzyści

  • doneW pakietach
  • doneZasięg sieci PLUS
JAMBOX mobile

Jak zamówić?

Usługa JAMBOX mobile dostępna jest u wybranych, koncesjonowanych lokalnych operatorów internetu w całej Polsce.

Aby dowiedzieć się o możliwości instalacji Internetu światłowodowego, telewizji JAMBOX i usłudze JAMBOX mobile, prosimy o kontakt z lokalnym operatorem lub o przesłanie zapytania, korzystając z formularza.

 

Informujemy, że administratorem danych osobowych podanych na formularzu jest SGT S.A. z siedzibą w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 budynek 8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.), w celu udzielania odpowiedzi na zadawane pytania, w tym za pomocą poczty elektronicznej. Podanie danych jest dobrowolne. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania.

Mapa zasięgu

Sprawdź zasięg działania usługi JAMBOX mobile
Zobacz mapę

Najczęściej zadawane pytania

  • 1
    Po włożeniu karty SIM JAMBOX mobile do telefonu nie mogę korzystać z Internetu i nie mogę wysłać wiadomości MMS.
     

    W pierwszej kolejności należy upewnić się czy w telefonie włączona jest transmisja danych oraz czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe (APN) dla usług: INTERNET i MMS.

    SMS-y konfiguracyjne z ustawieniami punktów dostępowych (APN) do usług: INTERNET i MMS powinny dotrzeć podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM.

    Jeżeli takie SMS-y dotarły należy je bezwzględnie zainstalować.

  • 2
    Mój telefon nie otrzymał automatycznej konfiguracji APN dla usługi internetowej i usługi MMS.
     

    Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS).

    Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować.

    Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS.

    Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się w Poradniku (Poradnik / Konfiguracja APN).

  • 3
    Czy w JAMBOX mobile usługa roamingu jest włączona automatycznie?
     

    Usługa roamingu domyślnie jest wyłączona, aby ją włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej) lub aktywować za pomocą JAMBOX Panelu - sekcja Limity i blokady.

Przeczytaj całość

Ważne komunikaty

©2018 SGT S.A. Operator cyfrowej telewizji kablowej JAMBOX Kablówka 3 Generacji. Wszelkie prawa zastrzeżone.



0