FAQ dla usługi JAMBOX go!

Co to jest JAMBOX go!?
JAMBOX go! to możliwość oglądania wybranych kanałów z oferty JAMBOX na urządzeniach typu: komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon. JAMBOX go! to coś w rodzaju cyfrowego multiroomu, z tą różnicą, że dostępna jest na ekranach innych niż ekran telewizora.

Jak korzystać z JAMBOX go!?
Aby skorzystać z JAMBOX go! potrzebne jest jedno z następujących urządzeń:

  • urządzenie typu smartfon lub tablet,
  • komputer z przeglądarką internetową

Czy usługa JAMBOX go! jest legalna?
Tak. Wszystkie kanały dostępne w usłudze JAMBOX go! udostępniane są na podstawie umów z nadawcami telewizyjnymi, które zawarła firma SGT S.A. operator platformy JAMBOX.

Czy istnieje możliwość korzystania z JAMBOX go!, poza siecią internetową Lokalnego Operatora, np. korzystając z bezpłatnych sieci WI-Fi lub Internetu mobilnego.
Tak. JAMBOX go! działa w ramach sieci internetowej Lokalnego Operatora, a dokładniej w ramach gospodarstwa domowego do którego dostarczana jest usługa internetowa Operatora. Usługa JAMBOX go! działa także poza domem, ale ilość kanałów jest ograniczona.

Dlaczego po zalogowaniu się do JAMBOX go! nie widzę wszystkich kanałów?

  • w momencie logowania się do usługi JAMBOX go! nie znajdują się Państwo w zasięgu sieci Lokalnego Operatora, 
  • Lokalny Operator nie aktywował w ramach swojej sieci usługi JAMBOX go!,
  • Lokalny Operator nie aktywował jeszcze Państwu usługi JAMBOX go!,
  • korzystają Państwo z usługi telewizyjnej JAMBOX w zakresie pakietów Na Start, Mikro oraz Mini, dla których usługa JAMBOX go! jest niedostępna

Prosimy zatem o kontakt z BOK swojego Lokalnego Operatora, aby ustalić, czy: 

  • znajdują się Państwo w zasięgu Jego sieci,
  • Lokalny Operator uruchomił w ramach swojej sieci usługę JAMBOX go!,
  • Lokalny Operator aktywował Państwu usługę JAMBOX go!.

Na ilu urządzeniach mogę jednocześnie oglądać telewizję korzystając z JAMBOX go!?
JAMBOX go! możesz zainstalować na wszystkich możliwych urządzeniach w Twoim domu. Jednakże w tym samym czasie odtwarzanie możliwe jest tylko na jednym urządzeniu.

W Internecie można znaleźć serwisy, które oferują znacznie więcej kanałów. Dlaczego w JAMBOX go! liczba kanałów jest ograniczona?
W JAMBOX go! liczba kanałów uzależniona jest od:

  • oferty programowej z której korzystasz,
  • zezwoleń od Nadawców kanałów telewizyjnych na reemisję w sieci IP, którymi dysponuje SGT S.A. operator platformy JAMBOX

Czy korzystając z JAMBOX muszę płacić abonament radiowo-telewizyjny?
Naszym zdaniem tak. Traktujemy oglądanie kanałów w naszej usłudze jak „zwykłe” oglądanie telewizji. Jednak jeśli płacisz już abonament za swój telewizor nie musisz rejestrować swojego telefonu komórkowego, tabletu czy komputera jako kolejny odbiornik.